شوخی های جالب و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

شوخی های جالب و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی

بازدید: 1639

شوخی های جالب و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی

پشت یه ماشین نوشته بود سبقت می گیری بگیر ولی دیگه قیافه نگیر!

شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی

1- بابام اسمس فرستاده: هلو، ساعت هفت دم در حاضر باش میام دنبالت! منم فکر کردم ازش آتو گرفتم، جو گرفتتم و جواب دادم: باشه شفتالوی من، مانتو خوشگلمو می پوشم میام عجیجم! بعد بابام جواب داد: هلو یعنی سلام! آخه تو کی می خوای آدم شی؟ من چه گناهی کردم که تو پسرمی؟!

varamin0098.loxblog.com
2- امروز صبح یه مشکل بانکی برام پیش اومده بود رفتم بانک، مسئولش کمتر از سه دقیقه کارم رو انجام داد. حس کردم زیادی زود تموم شده می خواستم بهش بگم خب از خودت بگو، دیگه چه خبرا؟!
varamin0098.loxblog.com
3- با کسی که به جای مرسی می گه «میسی ی ی» باید در جا قطع رابطه کرد چون تا بیای براش توضیح بدی که نگو «میسی ی ی» بهت می گه «چلااااا؟»
varamin0098.loxblog.com
4- این کانون آموزشی کنکور دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه: به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان، از سال سوم دبیرستان عضو کانون … بودم!
varamin0098.loxblog.com
5- یک عدد بین 10 تا 20 انتخاب کنید. اون عدد رو با 32 جمع کنید. حاصل رو ضرب در دو کنید. حاصل رو منهای یک کنید. حالا چشماتونو پنج ثانیه ببندید … همه جا تاریک شد! درسته؟! ما اینیم دیگه!
varamin0098.loxblog.com
6- یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم طرف بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید! گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها! گفت: چاره ای نیس! هیچی دیگه، پول تک تک آیکونا رو جداگونه ازش گرفتم یه همچین آدم بی وجدانی هستم من!
varamin0098.loxblog.com
7- وقتی دستشویی داری، هم سرعت اینترنت بالاتر می ره هم مطالبش جالب تر میشه!
varamin0098.loxblog.com
8- پشت یه ماشین نوشته بود سبقت می گیری بگیر ولی دیگه قیافه نگیر!
varamin0098.loxblog.com
9- یکی از تفریحات دکتر شریعتی و انیشتین و حسین پناهی و خسرو شکیبایی تو اون دنیا اینه که … هر روز فیس بوک رو چک کنن ببین تازگی ها جمله باحال چی گفتن!varamin0098.loxblog.com
10- جهان سوم جایی است که کنجد روی نان سنگک آپشن محسوب می شود.
varamin0098.loxblog.com
11- گذر ایام برای هر کی بکام باشه برای من هاشم بیک زاده است!
varamin0098.loxblog.com
12- طریقه معذرت خواهی خانوما: ببخشید، ولی تقصیر خودت بود.
varamin0098.loxblog.com
13- قبلنا قهر کردن و کات کردن و اینا آسون تر بود. الان باید صد جا طرفو بلاک کنی (فیس بوک، توییتر، پلاس، وایبر، Whats App، وی چت، BBM، لاین …) هفت خوان رستمه اصلا!
varamin0098.loxblog.com
14- کلِ عمرمون دپرسیم ولی تو اعلامیه مون می زنن شادروان
varamin0098.loxblog.com
15- نمک خوردی؟ نوش جونت نمکدون شکستی؟ دمت گرم ولی دیگه بقیشو رو زخممون نپاش دستت طلا!
varamin0098.loxblog.com
16- فرق روزای خوب و بد زندگی اینه که روزای بد رو همون موقع می فهمی روزای بدن اما روزای خوبو نمی فهمی. بعدا که گذشت خاطره شد می فهمی روزای خوب بوده.
varamin0098.loxblog.com
17- دقت کردین این تیکه دستمال توالت حد وسط نداره؟ یه دونش کمه، دوتاش زیاد!
varamin0098.loxblog.com
18- خواسته ها و آرزوهای من دارن لخت می گردن هنوز نتونستم بهشون جامه عمل بپوشونم!
Doostiha.IR
19- از وقتی تحریم ها رو برداشتن، پوستم شفاف تر شده و ریزش موهام هم کمتر شده!
varamin0098.loxblog.com
20- یه آهنگ سنتی دارم گوش می دم هفت دقیقه س هیچی نگفته!
varamin0098.loxblog.com
21- اینقدی که فردوسی پور از دیدن مالدینی ذوق کرده بود، تماشاچیا نکرده بودن.
varamin0098.loxblog.com
22- من با استعداد بودم. یعنی هستم. بعضی وقتا به دست هام نگاه می کنم و فکر می کنم که می توانستم پیانیست بزرگی شوم یا یک چیز دیگر ولی دست هایم چه کار کرده اند؟ خارانده اند. چک نوشته اند. بند کفش بسته اند. سیفون کشیده اند و غیره … دست هایم را حرام کردم همینطور ذهنم را.
varamin0098.loxblog.com
23- «لبای خودشه یا پروستات کرده؟!» سوال مامان بزرگم به محض دیدن عکسِ آنجلینا جولی!
varamin0098.loxblog.com
24- جامعه جهانی هنر با مرگ پل واکر عزادار شد، با دستگیری تتلو دیگه کمرش شکست!
varamin0098.loxblog.com
25- فیلم عروسی تنها مشکلی که داره اینه که باید به بچه ات توضیح بدی چرا تو عروسی نیست!
varamin0098.loxblog.com
26- هم عاشقتم، هم ازت متنفرم. میانگین که بگیری می بینی برام مهم نیستی!
varamin0098.loxblog.com
27- وقتی بچه بودم و یه چیزی می خواستم و پول نداشتیم بخریم بهم می گفتن: به بابات نگاه کن، اون بیچاره یه نفره انگار که باباهای مردم سه نفر بودن! خلاصه هیچ وقت جدی جوابگو نبودن.
varamin0098.loxblog.com
28- سر کلاس بودیم یکی از پسرا خوابیده بود یهو استاد اومد زد رو شونش گفت خوابی؟ پسره پرید هول شد گفت نه آقا دراز کشیده بودیم! هیچی دیگه همه داشتن صندلی ها رو گاز می زدن.
varamin0098.loxblog.com
29- با فک و فامیل نشستیم اسم فامیل بازی کردیم دائیم برای میوه با «ی» نوشته یه کیلو خیار.
varamin0098.loxblog.com
30- کاش مثل کارتونا گوشه چشم آدم های پلید برق می زد.
varamin0098.loxblog.com
31- سقف آرزوهای ما کف آرزوهایدیگری است. دنیا به طور ناجوانمردانه ای آپارتمان است.
varamin0098.loxblog.com
32- یه بار استامینوفن خوردم، ازم پرسید: الان دقیقا کجات درد می کنه که منو خوردی؟ اومدم بگم سرم! یادم اومد قرصا که حرف نمی زنن، فهمیدم اشتباهی ترامادول خوردم!
varamin0098.loxblog.com
33- یه دوره ای اینقدر وضع خراب بود که به آی دی کالر می گفتن مزاحم یاب.
varamin0098.loxblog.com
34- ملت تو خونه شون میز بیلیارد و تردمیل و سونا و جکوزی دارن، اونوخت ما تنها امکانات ورزشی مون یک میله بارفیکس بود که اونم مامانم زده تو کمد روش لباس آویزون می کنه.



Posted : چهار شنبه 18 دی 1392_ساعت: 12:52

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز :
بازدید دیروز دیروز :
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 0
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.248.24
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید