پیامک های جدید و زیبا ویژه تبریک روز مادر 31 فروردین 1393

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

پیامک های جدید و زیبا ویژه تبریک روز مادر 31 فروردین 1393

بازدید: 1164

پیامک های جدید و زیبا ویژه تبریک روز مادر 31 فروردین 1393

مجموعه اس ام اس های قشنگ به مناسبت تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)

کارت پستال روز مادر، روز زن و ولادت فاطمه

گر پادشاه عالم شوی
.
.
.
.
باز هم گدای مادری

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

بـــه ســـــلامتی مــــــــادری
که بم گفت اگه اعصابت خورده
داد بــــــــزن
مــنـو بــــــــزن
فقط تو خودت ننداز عـــــزیــــزم
یه لحظه اشکم در اومد
لعنت به من
لعنت به من
مامان دوست دارم…

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر، تک واژه ایست زیبا
مادر، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.
روزت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست
تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادرم سواد شعر ندارد …
اما خودش زیباترین شعر دنیاست …

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

لحظه‌ های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند
از آخرتم حساب می شوند، از بهشت
زیرا که بهشت زیر پای توست مادر
دوستت دارم روزت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادرم……………
هیچی از دنیا نمیخوام وقتی میخندی کنارم
من تموم شادی هامو واسه تو کنار میزارم

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادری دارم اسمانی و لطیف
و به اندازه دل دریایی همه مادران مادر
روزت مبارک.

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

محبت مادرتو با “هان” و “چیه” جواب میدی!!! زنگ یه غریبه رو با جونم؟؟؟
.
.
.
روز مادر بر همه مادران دلسوز مبارک.

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

شناسنامه رو بیخیال!!!
محل تولد من اغوش گرم و پرمحبت توئه مادرم…

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر ای پرواز نرم قاصدک/مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام نالهایت بی صدا / مادر ای زیبا ترین شعر خدا

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر را هیچوقت ندیدم که پرواز کند
زیرا به پاهایش…
من را بسته بود… پدرم را و همه زندگیش را….

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادرم:
دراوج خوشبختی ام اما جای تویه چیز دیگه است….
شادی تویه چیز دیگه است …
دعای تو یه چیز دیگه است…
آغوش تویه چیز دیگه است …
مادرم دستانت رادرخاک میبوسم …
روزت مبارک!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

رنگ چشمان مادرمان را! …

کلمه به کلمه دنیا به دنیا باران به باران تو را از بر میکنم

من ندارترین فرد زمینم ای قبر دهن بگشا مادرم اشک هایم را ببیند

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

چه شبها که تا صبح نخوابیدی
برام تا صبح دعا کردی
همیشه در قلب منی
مــــــــــــــــــــــــادر روزتـــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــ

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

به سلامتیه مادرم!
تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

به دنیا آمد تا دختر کسی شود، ازدواج کرد تا همدم کسی شود،
بچه دار شد تا مادر کسی شود، برای همه کسی شد
اما خودش بیکس ماند ……
♥ به سلامتی همه مادرا ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است
زیر پایش جهنمی است که من برایش ساخته ام

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد

سلامتی همه مادرایی که دلشونو میشکنیم و فقط سکوت میکنن..

از سکوتشون ادم بغض میکنه..

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

کوچولو که بودم همیشه به مامانم غر میزدم که چرا منو سر وقتی که دوس دارم از خواب بیدار نمیکرده،
بعد فهمیدم دلش نمی اومده…
روز مادر مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

مادر است چشم و چراغ زندگی
مادر است سرچشمه آزادگی

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

چَـند سالـــه دارم آهنــگهـــای مختلـــفو امتحــان میکنــم
ولــــــــــــی هنـــــوز هیــــچ آهنگــــی
مــــــــثِ لالایی تــــو آرومـــم نمیکنــد
مــــــــ♥ــــــــادر

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

یک مادر می تواند 10 فرزندش را نگهداری کند
اما 10 فرزند نمی توانند یک مادر را نگه دارند …
به افتخار همه ی مادر های مهربان و دلسوز



Posted : پنج شنبه 28 فروردين 1393_ساعت: 22:12

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 23
بازدید دیروز دیروز : 0
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 2
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 8
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 104
بازدید ماه بازدید ماه : 886
بازدید سال بازدید سال : 5451
بازدید کلی بازدید کلی : 107113

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.232.88.17
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید