شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 6 خرداد 1393

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 6 خرداد 1393

بازدید: 672

 

شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 6 خرداد 1393

SMS های خنده دار، پیامک های بامزه، لطیفه های باحال و جوک های جدید

شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی

1- اینجوری که بانک ها دارن کارمزد کم می کنن، فکر کنم تا 6 ماه دیگه از جلوی بانک رد شی هزینه تماشای نمای ساختمون هم از حسابت کم شه.


varamin0098.loxblog.com
2- اصولا آدم غایب جوابی هستم! دو سه هفته بعد از اینکه یکی بهم یه چیزی می گه تازه جوابش رو به خودم می دم.
varamin0098.loxblog.com
3- خیلی ها می گن ما یهو بی هدف می ریم در یخچالو باز می کنیم. من می گم بی هدف نیست، ما دنبال معجزه هستیم؛ شاید اون خوشمزه ای که دنبالشیم تو یخچال ظاهر شده باشه.
varamin0098.loxblog.com
4- مورد داشتیم طرف دماغشو از پنجره اتوبوس بیرون آورده بوده، راننده از تو آینه می بینه می گه آقا آرنجتو بیار تو خطرناکه.
varamin0098.loxblog.com
5- کری خواندن ایرانیا برای آرژانتین:
اگه مردین بیاین والیبال بازی کنیم!
varamin0098.loxblog.com
6- همین طور که به مردم روسیه می گن روس، به مردم بوسنی هم باید بگن بوس!
varamin0098.loxblog.com
7- بری بیرون بگردی می گن ولگرد و علافه. بمونی خونه و با تنهاییت حال کنی می گن افسرده و مریض و بدبخته. خلاصه در هر حالتی باید یه چیزی بگن.
varamin0098.loxblog.com
8- از نظر تلویزیون تیم ملی سه حالت بیشتر نداره: برد مقتدرانه، مساوی ارزشمند و باخت چیزی از ارزش های ما کم نکرد.
varamin0098.loxblog.com
9- شکیرا بعد از باخت اسپانیا صبح اول وقت رفت مهرش رو گذاشت اجرا!
varamin0098.loxblog.com
10- مشکل ما به هیچ عنوان پول نیست، بلکه بی پولیه.
varamin0098.loxblog.com
11- نیمار تا دید حقیقی کلی خاطرخواه پیدا کرده رفته موهاشو رنگ کرده که ملت بهش توجه کنن ولی خبر نداره شبیه جوجه اردکای زشت شده.
varamin0098.loxblog.com
12- شما به دانشجوی برق شریف می گی مهندس، به نصاب ماهوارتونم می گی مهندس، اما قسمت تلخ ماجرا اونجاست که درآمد دومی از اولی بیشتره.
varamin0098.loxblog.com
13- بابام اس ام اس داده به 2014 نوشته با سلام، برد برزیل.
varamin0098.loxblog.com
14- داداش کوچیکم داشت تو خونه فوتبال بازی می کرد، بهش گفتم خونه جای فوتبال بازی کردن نیست. گفت برزیل داره تو خونه خودش جام جهانی برگزار می کنه، تو چه می فهمی آخه؟
varamin0098.loxblog.com
15- دو ساعته می خوام بخوابم، لامصب هر چی بالشت و جعبه دستمال کاغذی و ماشین حساب پرت می کنم به کلید برق نمی خوره که لامپ خاموش بشه، واسم یه لنگه دمپایی مونده فقط، این آخرین سلاحمه دعا کنین به هدف بخوره وگرنه باید بلندشم!
varamin0098.loxblog.com
16- آخرین مکالمه خلبان و کمک خلبان هواپیمای گمشده مالزیایی: تو حاضری واسه عشقمون چی کار کنی؟
varamin0098.loxblog.com
17- دیروز بابام اومد اتاقم در زد گفت: اجازه هست بیام تو؟ منم گفتم نه الان وقت ندارم…
آره دیگه خونه ما اینجوریاس
فقط قراره آخر هفته بزرگای فامیل بیان خونمون جمع بشن بابامو قانع کنن که از ارث محرومم نکنه!
varamin0098.loxblog.com
18- یکی از سخت ترین کارای این دوره و زمونه اینه که بدونی چه جوری با بچه رفتار کنی که بهت فحش نده!
varamin0098.loxblog.com
19- دیروز کیبوردمو باز کردم داشتم درستش می کردم، بچه خواهرم سه سالشه اومد کنارم ازم پرسید این چیه؟
varamin0098.loxblog.com
می گم: کیبورد
می گه: من نبردم!
می گم: کیبورد
میگه: من نبردم!
می گم: کیبورد
با گریه پا شد رفت پیش مامانش گفت: مامان بخدا من نبردم… یعنی کیبوردو کوبوندم تو سرم!
مامانم اومده می گه: صدای چی بود؟
می گم: کیبورد. مامانم می گه: بس کن دیگه خجالت بکش. نه اون بچه برده، نه من، نه کس دیگه ای. خودت گمش کردی. تو همین اتاقه، پاشو خوب بگرد!
هیچی دیگه از ظهر تا حالا یه تیم تجسس حرفه ای دارن دنبالش می گردن!
varamin0098.loxblog.com
20- پشت هر مرد موفقی هیچی نیست. زرنگ بوده، گول دخترا رو نخورده، چسبیده به زندگیش، پولاشو جمع کرده، زندگیش روبراه شده.
varamin0098.loxblog.com
21- دقت کردین وقتی موبایلت زنگ میخوره همه گوش هاشون تیز میشه. وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشون رو میزنن به کر بودن. زنگ خونه که دیگه همه فلج مادرزاد میشن!
varamin0098.loxblog.com
22- دانشنمدان متعقدند که مغز انسان فقط به اول و آخر کملات توجه میکینه برای هیمنه که تو تونستی این رو بخونی، حالا ببین چند کلمه غلط بود.
varamin0098.loxblog.com
23- امسال دیگه ایرانسل اس ام اس میده: خانواده شما رو گروگان گرفتیم با حداقل 10 هزار ریال شارژ یکیشون آزاد میشه!
varamin0098.loxblog.com
24- فانتزی من اینه که امسال برزیل تو مرحله مقدماتی حذف شه یهو قاطی کنه توپ رو پاره کنه بگه برین کشور خودتون بازی کنین!
varamin0098.loxblog.com
25- حسی که ما ایرانیا توی جام جهانی داریم همون حسیه که غرضی تو انتخابات داشت.
varamin0098.loxblog.com
26- ما تا 15 سالگی از تاریکی می ترسیدیم بعد برادرزاده 7 ساله ام توی تاریکی نشسته، بهش میگم تو تاریکی چیکار می کنی؟ میگه دارم با روح اجسام ارتباط برقرار می کنم.
varamin0098.loxblog.com
27- امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم 50000 تومان یه 10 هزار تومنی داد، سه تا پنج هزار تومنی پنج تا دو هزار تومنی و 15 تا هزاری! یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت، نزدیک بود پولو برگردونم توی دستگاه؛ طفلی خودشو کشت 50 تومن منو جور کرد!
varamin0098.loxblog.com
28- یکی از تفریحات ناسالمی که دارم اینه: هر وقت می رم شهر بازی چندتا پیچ و مهره با خودم می برم، هر وسیله ای که سوار می شم به بغل دستیم که اصولا آدم ترسوییه میگم: یا خدا این دیگه از کجا باز شد؟
varamin0098.loxblog.com
29- بهترین آدم های زندگی شما آنهایی هستند که چای تان پیش هم یخ کرده است.

varamin0098.loxblog.com

30- میگن خانوما رو ورزشگاه راه نمیدیم! چون آقایون تو ورزشگاه فوش میدن!
خو آقایایون رو راه ندین :| والـــــــــــــا : )))

varamin0098.loxblog.com

31- چند روز پیش یه شارژر گرفتم ساخت دست برادران چینی!

نه تنها گوشیمو شارژ نمیکنه … تازه شارژ گوشیمو هم کم میکنه :|

فکر کنم باتریمو خالی میکنه هرچی توشه میفرسته تو شبکه ی برق شهری = ))))

varamin0098.loxblog.com

32- میگم این چینی ها هم خیلی اذیت میشن ها …
چون به زبون چینی فکر میکنن : )))
خیلی سخته خدایی

varamin0098.loxblog.com

33- یه سری از آدما هم هستن که قول دادنشون
فـــــــــقــــــــــــــط آلودگی صـــوتــــیــــه
همین!

varamin0098.loxblog.com

34- چه وضعشه آخه!!!
وقتی یه خانوم زیاد کار میکنه
مردم میگن: داره مثل یه مـــرد کار میکنه!
ولی وقتی یه مرد زیاد کار میکنه میگن : داره مثل خــــر کار میکنه

varamin0098.loxblog.com

35- یه گوشی جدید خریدم تا روشنش کردم پیام داد:
ابتدا زبان خود را وارد کنید
منم زبونمو به زور از پشت باتری کردم تو …
هیچی دیگه گوشیم سوخت!!!
خواستم بگم الکی گول این حرفا رو نخورید.

varamin0098.loxblog.com

36- یه همسایه داریم یه هفته اومدن این محله …

لامصب از وقتی اومدن همه ی اعضای خانواده ی ما مریض شدن

هی دم به دم میرن دستشویی

من که فکر کنم سنگ کلیه و سنگ مثانه رو با هم گرفتم …

داداشمم که گلاب به روتون وقتی صب میره دستشویی عصر میاد بیرون!!!

همه ی اینا به خاطر اون مودم وای فای خونشونه که فقط تو دستشویی آنتن میده

varamin0098.loxblog.com

37- به یه سری ها هم باید گفت:
خوشگلا وفا ندارن …
تو دیگه چرا میمون : )))

varamin0098.loxblog.com

38- خدایی یه سوال از خانوما داشتم
انصافا با دهن بسته نمی تونید ریمل بزنید؟
ینی در توانتون نیست؟؟؟ : )))



Posted : جمعه 6 تير 1393_ساعت: 17:20

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 102
بازدید دیروز دیروز : 94
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 10
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 9
آي پي امروز آي پي امروز : 34
آي پي ديروز آي پي ديروز : 31
بازدید هفته بازدید هفته : 196
بازدید ماه بازدید ماه : 533
بازدید سال بازدید سال : 5988
بازدید کلی بازدید کلی : 107650

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.243.184
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید