پیامک های عاشقانه و اس ام اس های رمانتیک 12 تیر 1393

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

پیامک های عاشقانه و اس ام اس های رمانتیک 12 تیر 1393

بازدید: 874

پیامک های عاشقانه و اس ام اس های رمانتیک 12 تیر 1393

جملات عشقولانه، SMS های احساسی و دل نوشته های زیبا تیر ماه 93

اس ام اس احساسی، پیامک عاشقانه و رمانتیک

 

جمالت آفتاب هر نظر باد

ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

کسی کو بسته زلفت نباشد

چو زلفت درهم و زیر و زبر باد


.

.

آسمان گفت که امشب، شب توست

سرخی صورت گل، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست

.

.

انگشت نمای هر دو عالم بشوم

دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت

این فرض محال است که آدم بشوم
.

.

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم، فضا با من!

.

.

ای چشمه ی نور، انشعاباتت کو؟

ای خانه ات آباد، خراباتت کو؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق! ستاد انتخاباتت کو؟

.

.

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک!

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

.

.

شعری که تو را جان می بخشد

شاعرش را یک بار کشته است!

.

.

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است

راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است

ای حسرت روزهای بی برگشتم

صد بار که عاشقت شوم باز کم است

.

.

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد

وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد

جورم چنان بدل بنمودی که قلب من

گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

.

.

چرا کینه داری تو ای روزگار

به سنگر نشستی به قصد شکار

به کشتار شیران تو گشتی قصاص

جگر سوختگان را چه داری جواب؟
.

.

خیالت راحت …

این آدمها، این لبخند ها

هیچ کس و هیچ کدام

وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند!

.

.

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو
.

.

قسم به شکیب همیشه بی هوش

باران تنها، آن خانه به دوش

نادر و مکر زیور سیاه پوش

به خال بیتا، زخم کیانوش

مگر بمیرم کنمت فراموش!

.

.

به سلامتی اونی که

آرزو بود نفس بود آرامش بود رویا بود

ولی “خاطره” شد!

.

.

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق

تو دلت سبز، لبت سرخ، چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان، نفست داغ، تنت گرم، دعایت با من

روزهایت پی هم خوش باشد

.

.

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت!

.

.

چه نقاش ماهری است فکر و خیال

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند

.

.

میدونی محبت یعنی چی؟

م = من

ح = حالا

ب = به یاد

ت = توام

.

.

از کسی پرسیدن خلوت کجاست؟

گفت : جایی که من و تو نباشیم!

توجه کنید، جایی که من و تو نباشیم، ما باشیم

.

.

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند

.

.

 روی یک طاقچه ی سنگی میون دو قاب رنگی،

بودن من و تو با هم داره تصویر قشنگی،

عکس تو تو قاب خاتم در حصار خالی از غم،

حتی در مرگ تن من نمی گیره رنگ ماتم

.

.

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده

بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم

و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم

.

.

کجایی ای رفیق نیمه راهم،

که من در چاه شب های سیاهم،

نمی بخشد کسی جز غم پنهانم،

نه تنها از تو نالم کز خدا هم

.

.

فقط او را صدا کردم نیامد،

تمام شب دعا کردم نیامد،

به من گفت باید با وفا بود،

به عهدش هم وفا کردم نیامد

.

.

آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره

هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره
.

.

ای مهربانم،

ازین پس هر شب سراغت را از ماه می گیرم

و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه ی غم گرفتار شوی

.

.

تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب،

بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب،

تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند،

آنگاه چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب

.

.

اگر شبی فانوس نفسهای من خاموش شد،

اگر به حجله آشنایی برخوردی و عده ای به تو گفتند کبوترت در حسرت پر کشیدن پر پر زد،

تو حرفشان را باور نکن!

تمام این سال ها کنار من بودی، کنار دلتنگی دفاترم!
.

.

کاش می دانستند که دل من نه تلفن عمومیست و نه کلکسیونر عشق های رنگارنگ،

دل من آن طور که آنها فکر می کنند با همه مهربان هم نیست،

دل من تنها وحشی کوچکی است که با کمترین محبتی رام می شود،

دل کوچکم میترسد نمی خواهد اهلی شود، به همین سادگی!

.

.

اگه گفتی امروز چه روزیه

بگو دیگه!

زیاد فکر نکن!

امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده

.

.

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد

و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند

.

.

آرزوی مرگ کردم مرگ هم شادم نکرد

در قفس ماندم معشوق آزادم نکرد

.

.

دل های بزرگ و احساس های بلند

عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

.

.

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم

نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم

فقط احمقانه سکوت می کنیم

.

.

مشکلات به سبکی هوا،

عشق به عمق اقیانوس،

دوستی به محکمی الماس،

موفقیت به درخشانی طلا،

این ها آرزوهای من برای توست

.

.

به جنگل سوخته ی خاطراتم سوگند،

درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد

.

.

کمی از مرا بده

بروم کمک بیاورم

بیشتر عاشقت شوم!

.

.

ماه را مـــی بوسم

دهانم بوی ” تو” را می گیرد!

.

.

من فقط ساز “تو” ام

تنها ” تو” نوازشم کن

تنها  “تو”  مرا بنواز!
.

.

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک

کدام را ببینم؟!  کدام را ببوسم؟!

.

.

کار دیگری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

بیدار می شویم هرصبح!

.

.

این گل ها که می بینی

گل نیستند، “تویی”

تکثیر شده ایی!
.

.

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه، که “تو” را مدام به یادم می آورد!!

.

.

ای در دلـــــــم نشسته…

از “تو” کجا گریزم، کجـــــــــــا…؟!

.

.

“تو” در آسمــــــان هایی

اینجا روی زمین؛ تنها با تصویرت عشق بازی می کنند!!

.

.

خورشید را می مانی

درخشش ات همیشگی ست!

.

.

مانده ام از کدام سوی پنجره اتاقت، ماه را می توان!

.

.

هرصبح با صدای عطر “تو” بیدار می شوم

کوکِ ساعت بهانه است!
.

.

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم!!

.

.

خدا وقتی گونه هایت را می تراشید

لب هایت را می بافت

پاهایت را بنا می کرد

دستانش نمی لرزید؟!
.

.

کاش لبخند بودم

درست روی لبت

نقش می بستم!

.

.

“تو” با همه ی جهان فرق داری

و من عاشق همین حس تبعیضم!

.

.

ابر و باد و مه و خورشید و من و چرخ و فلک

آه خوبم نفس چند نفر دست “تو” است؟!

.

.

قهر که می کنی، لبخند نزن

چای تلخ را در فنجان می ریزند نه در قندان!

.

.

بحث سر گرما بود

گفتی مرا ببوس

مقابل “لب هایت”

شرمگین شد “ونوس”

.

.

مرد و زن ندارد

به نقطه ی ما شدن که رسیدی

شور انگیز ترین باش برای عاشقانه هایت

میان مردمان شهر فریاد زن “دوستت دارم”

و اگر کسی چشم غره ایی رفت

تنها دعایش کن تا عاشق شود،همین!!



Posted : پنج شنبه 12 تير 1393_ساعت: 4:25

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 2
بازدید دیروز دیروز : 94
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 0
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 9
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 31
بازدید هفته بازدید هفته : 96
بازدید ماه بازدید ماه : 433
بازدید سال بازدید سال : 5888
بازدید کلی بازدید کلی : 107550

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.219.22.169
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید