شوخی های جالب و خنده دار 4 مرداد 1393

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

شوخی های جالب و خنده دار 4 مرداد 1393

بازدید: 712

 

3p طنز (سري 212)

یکی از دوستام وقتی امتحان تموم میشه،میاد جلو همه داد میزنه:

What do we want‏?‏‏

منو دوستام هم میگیم:

‏Premium My baby‏!‏‏!‏‏!‏
.
.
.
.
.
من امسال با پشه های محترم خونمون به یک توافق اولیه رسیدم

تعهدات بین طرفین:

من گزینه نظامی (پشه کش) رو از روی میز برداشتم

و اونام قول دادن غنی سازی خون من رو متوقف کنن!

البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه!

سایر توافقات هم محرمانس بهتون نمیگم؛

دور بعدی مذاکرات هم اوایل مرداد ماهه…
.
.
.
.
.
بـه نــظـر من گــیـاه خــوارا بـا گــوشـت خـــوارا

بــاید مــــتـــــحــــــد بـشــن با گــ ــ ــ ـ ـ ـ ـــــ ــ ــوه خورا

مــقــابــله کنــن !
.
.
.
.
.
از حکیمی پرسیدند:چرا از کسی که اذیتت می کند انتقام نمی گیری؟

با خنده جواب داد: آیا حکیمانه است سگی را که گازت گرفته گاز بگیری؟
.
.
.
.
.
استادی دریکی ازدانشگاه های خارجی ب شاگردان میگوید:

بچه هاتخته رومیبینید?

همه میگن آره...

میگه منو میبینید...

میگن اره...

لامپ رومیبینید?

میگن اره ...

میگه خدا رومیبینید?

میگن نه...

میگه پس خداوجودنداره...

یه ایرانی بلندمیشه میگه بچه هامنومیبینید:

میگن اره...

میگه تخته رومیبینید... میگن اره

میگه مغزاستاد رومیبینید:

میگن نه...

میگه پس استادمغز نداره...
.
.
.
.
.
من فقط عاشق اینم روی سیم برق بشینم

حواست به من نباشه دزدکی بهت برینم

(کفتر سیاوش قمیشی)
.
.
.
.
.
به بعضیام باس گفت:

واسه کسی کلاس بزار که هم کلاسیت باشه

نه واسه ما که تو کلاسمون رات نمیدیم...
.
.
.
.
.
توی خونه همه یه مشمای پلاستیکی هست که

توش پر از مشماهای دیگه ست، مگه نه؟؟
.
.
.
.
.
دقت کردین که کشیدن ترمز دستی قبل از دعوا تو خیابون،

قدرتی به آدم میده که فنون معبد شائولین

در چین یه همچین قدرتی رو نمیده!
.
.
.
.
.
آقا من با اون دخترایی که اسم پروفایلشون رو گذاشتن:

صدف موش موشی یا غزل بوس بوس

یا ملینا خوجمله یا آزیتا ملوسک یه مهسا عاشق پاستیل و ...

تا حدودی میتونم کنار بیام

ولی خدایی دیگه غلام جوجو رو نمیتونم هضم کنم.

باور کنید نمیشه به خدا...
.
.
.
.
.
آدم هزاران متر زیر خط فقر باشه اما

1 میلیمتر زیر خط فهم نباشه....
.
.
.
.
.
ماشالا این شبکه نسیم شده برنامه تصویری فیس بوک!

مجریاش هرچی پست تو فیسبوک هست میخونن!
.
.
.
.
.
راننده تاکسی: دانشجوئی؟

دانشجو: بله

راننده: وقتی زنگ میزنی خونه حتما با پدرت هم حرف بزن،

پسر من هر موقع زنگ میزنه فقط با مادرش حرف میزنه. دلم براش تنگ شده!
.
.
.
.
.
پسر داییم رفته خواستگاري،
تو اتاق دختره پرسيده شما نظرتون واسه مهريه چقده؟

پسر داییم گفته من نظرم رو ٢تا ربع سكه به نيت طفلان مسلم هستش.... :))))
.
.
.
.
.
دختره 12 سالش نشده هنوز استاتوس زده :

” رو سنگ قبرم بنويسيد براش اخرش شدم فداش. ”

یکی نیست بهش بگه تو برو از دفتر مدرسه گچ بیار معلم میخواد مشق بده بهت لامصب !!
.
.
.
.
.
عزیزم بیا پشتم رو لیف بکش" چیست؟!

ابتدایی ترین ترفند آقایان برای به دام انداختن همسر خود در حمام



Posted : شنبه 4 مرداد 1393_ساعت: 18:46

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 6
بازدید دیروز دیروز : 46
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 1
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 5
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 15
بازدید هفته بازدید هفته : 189
بازدید ماه بازدید ماه : 1683
بازدید سال بازدید سال : 7138
بازدید کلی بازدید کلی : 108800

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.14.70.203
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید