اس ام اس و پیامک های عاشقانه و عارفانه 12 مرداد 1393

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

اس ام اس و پیامک های عاشقانه و عارفانه 12 مرداد 1393

بازدید: 919

جدیدترین اس ام اس و پیامک های عاشقانه و عارفانه 12 مرداد 1393

زیباترین جملات احساسی و SMS رمانتیک و آموزنده مرداد 93

اس ام اس عاشقانه, پیامک عارفانه, جملات احساسی و رمانتیک

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند”؟

 

اس ام اس عاشقانه

گذشتم، گذشتی!

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

اس ام اس عاشقانه

لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

اس ام اس عاشقانه

پروانه پشت پیله اش، حس کرد راهی هست و رفت!

شاید به راه بسته هم، باید امیدی بست و رفت!

اس ام اس عاشقانه

تا می خواهم از تو دل بکنم، صبر می آید

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را

اس ام اس عاشقانه

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

اس ام اس عاشقانه

چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

اس ام اس عاشقانه

چرا کرم ترک دل نداریم؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره!

دلم داره میترکه

اس ام اس عاشقانه

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره!

اس ام اس عاشقانه

کرم دندان هایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم: سیب!

اس ام اس عاشقانه

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد!

اس ام اس عاشقانه

هی رفیق!

بدون چتر کنارم قدم نزن، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

اس ام اس عاشقانه

مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

این همه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی دارم می میرم!

اس ام اس عاشقانه

تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت

اس ام اس عاشقانه

سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی!

اس ام اس عاشقانه

خیلی دلتنگتم، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

اس ام اس عاشقانه

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

اس ام اس عاشقانه

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه!

اس ام اس عاشقانه

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم

تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند

اس ام اس عاشقانه

نه کسی منتظر است …

نه کسی چشم به راه …

نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه

وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

اس ام اس عاشقانه

قسمت نشد دستشو بگیرم

اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم!

اس ام اس عاشقانه

کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم

تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

اس ام اس عاشقانه

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم

از قبیله زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند

مردانه دوستم داری؟

اس ام اس عاشقانه

هر دو خالی بودند

سر من از عقل که تو را دوست داشت!

قلب تو از عشق که مرا دوست نداشت!

اس ام اس عاشقانه

من، مسئله ای ساده هستم، حل می شوم …

روزی در آغوشت!

اس ام اس عاشقانه

وقتی میدونم این نجوآهای عاشقانه ت بوسه های پرحرارتت ازسر عشق نیست

و جزر و زمره های زندگیته تمامش به کامم تلخ میشه

اس ام اس عاشقانه

اگر تقدیر بین من و او جدایی است
اگر قرار نیست در کنار هم باشیم
به خواست تو باشد
نه به خیانت من
نه به خیانت او
من از درد خیانت کشیدن میترسم
از زخم خیانت زدن می ترسم

اس ام اس عاشقانه

آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمیخورد
اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد

اس ام اس عاشقانه

20 میدهم شاید هم 21
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد
که تو باهنری

اس ام اس عاشقانه

آن‌قدر مهربان بود برای اینکه مردم در زمستان سرما نخورند

سرشان کلاه می‌گذاشت و در فصول دیگر کلاهشان را بر می‌داشت

اس ام اس عاشقانه

دل بیچاره ی من
طفلک خوش است به رویای کسی که دلیل زنده بودنش نفس دیگریست

اس ام اس عاشقانه

روی این جمله قسم میخورم وقتی طرفت سرد شده از جای دیگه گرم میشه

اس ام اس عاشقانه

بی وفا باشی شکایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیین خوشی ست

مهربان باشی رهایت می کنند

اس ام اس عاشقانه

بارون که هیچ
زیر فشار مستقیم شیلنگ آتش نشانی هم یادت نمیفتم

اس ام اس عاشقانه

یادته گفتم با تو خوشبخت ترین آدم روی زمینم
ولی خودمو فراموش کردم وقتی فهمیدم تو بی من خوشبخت تری

اس ام اس عاشقانه

پرنده ای مال من نیست قفس هم برایش بسازم باز هم میرود

اس ام اس عاشقانه

به نامردمان مهر کردم بسی

نچیدم گل مردمی از کسی

بسا کس که از پا در افتاده بود

سراسر توان را زکف داده بود

به حیلت گری خنجر از پشت زد

بخونم ز نامردی انگشت زد

اس ام اس عاشقانه

پیش از این مردم دنیا دلشان درد نداشت

هیچ کس غصه ی این که چه می کرد نداشت

اس ام اس عاشقانه

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی

به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی

اس ام اس عاشقانه

مرا هرگز نباشد بیمی از مشت

برادر جان مرا نامردمی کشت

فتوت پیشه خندد روی در روی

زند نامرد ناکـــس خنجر از پشت

اس ام اس عاشقانه

محبت به نامرد کردم بسی

محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست

که دردی چو دیدار نامرد نیست

اس ام اس عاشقانه

خنجری از پشت در قلبم فرو رفت

پشت سرم را نگاه کردم کسی جز تو نبود

اس ام اس عاشقانه

به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی

اس ام اس عاشقانه

یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت

اس ام اس عاشقانه

ای نا رفیق

به کدامین گناه ناکرده

تازیانه می زنی بر اعتمادم

زیر پایم را زود خالی کردی

سلام پر مهرت را باور کنم

یا پاشیدن زهر نا مردیت را

اس ام اس عاشقانه

خداوندا

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت
خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

اس ام اس عاشقانه

خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست
زیرا در اندوه است که تو یاد میشوی و در خوشی از یاد میروی . . .

اس ام اس عاشقانه

مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی”
بگویم “یا علی” آغـاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”

اس ام اس عاشقانه

به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی
و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . . .

اس ام اس عاشقانه

الهی!
ما نمی دانیم که به خودمان چقدر خسارت زده ایم!
پس تو به جهل ما رحم کن .تو به فقر ما رحم کن .
ما حتی نمی دانیم که جز تو کسی نداریم….

اس ام اس عاشقانه

خدایا من اگر بد کنم تو را بنده های خوب فراوان است …
اما اگر تو مدارا نکنی مرا خدای دیگر کجاست

اس ام اس عاشقانه

خداوندا! نان از تو می خوریم و فرمان از شیطان می بریم.
ما را ببخش . . .

اس ام اس عاشقانه

الهی

در جلال، رحمانی، در کمال، سبحانی
نه محتاج زمانی و نه آرزومند مکانی
نه کَس به تو ماند و نه به کَس مانی
پیداست که در میان جانی، بلکه زنده به چیزی است که تو آنی

اس ام اس عاشقانه

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است
راه دل خود را نتوانم که نپویم
هر صبح در آیینه جادویی خورشید
چون می نگرم او همه من، من همه اویم

اس ام اس عاشقانه

خدایا تو خود میدانی انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه زجر میکشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است.

اس ام اس عاشقانه

مسئله این نیست که خدا را می بینیم یا نمی بینیم،
مسئله اینست که با خداست که می بینیم . . .

اس ام اس عاشقانه

خطا از من است، می دانم.
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

اس ام اس عاشقانه

پروردگارا
یاری ام ده، تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم
و بدون اینکه بدردم بخورند، همدل و همدردشان باشم.
زیرا در سودای هر انسانی ”روح تو” خانه گزیده . .

اس ام اس عاشقانه

الهی
در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد
ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد . . .

اس ام اس عاشقانه

الهی بین ما و گناه
سیم خاردار بکش و
این فاصله را
مین گذاری کن!

اس ام اس عاشقانه

ادعای عشق به خدا، از کسی که سجاده دلتنگ حضور اوست، پذیرفتنی نیست
نماز نجوای عاشقانه با محبوب است . . .

اس ام اس عاشقانه

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
خدا گفت: نه تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی . . .

اس ام اس عاشقانه

هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی . . .

اس ام اس عاشقانه

ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد، تا اینکه دروغی آرامم کند.

اس ام اس عاشقانه

تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا.

اس ام اس عاشقانه

خوبی بادبادک اینه که
می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده
ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده.

اس ام اس عاشقانه

با کسی زندگی کن که مجبور نباشی
یه عمر برای راضی نگه داشتنش فیلم بازی کنی.

اس ام اس عاشقانه

انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛
بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد.

اس ام اس عاشقانه

مردمی که گل ها را دوست میدارند خود از آن گل ها دوست داشتنی ترند.

اس ام اس عاشقانه

تهمت مثل زغال است اگر نسوزاند سیاه می کند.

اس ام اس عاشقانه

چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است.

اس ام اس عاشقانه

اگر گیاهان صدایی نداشته باشند
به معنای آن نیست که دردی ندارند.

اس ام اس عاشقانه

اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد
باور محال بودنش را عوض کن.

اس ام اس عاشقانه

آن اندازه که ما خود را فریب می دهیم و گمراه می کنیم، هیچ دشمنی نمی تواند.

اس ام اس عاشقانه

حتی اگر بهترین فرد روی کره زمین هستید به خودتون مغرور نشوید
چون هیچ کس از شخصی که ادعا می کند خوشش نمی آید.

اس ام اس عاشقانه

من در رقابت با هیچکس جز خودم نمیباشم
هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام.
«بیل گیتس»

اس ام اس عاشقانه

تنها راه کشف ممکن ها، رفتن به ورای غیر ممکن ها است.
«آرتور کلارک »

اس ام اس عاشقانه

برای یاد گرفتن آنچه می خواستم بدانم احتیاج به پیری داشتم
اکنون برای خوب به پا کردن آنچه که می دانم، احتیاج به جوانی دارم.
«ژوبرت»

اس ام اس عاشقانه

دوست تو کسی است که هرگاه کلمه «حق» از تو شنید، خشمناک نشود.

اس ام اس عاشقانه

معبودا!
به بزرگی آنچه داده ای آگاهم کن تا کوچکی آنچه ندارم نا آرامم نکند.

اس ام اس عاشقانه

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می کوبد رونده باش
امید هیچ معجزی ز مرده نیست، زنده باش.

اس ام اس عاشقانه

یادها فراموش نخواهند شد، حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی هستند، حتی با سکوت.

اس ام اس عاشقانه

مترسک عروسک زشتیست که از مزرعه مراقبت میکند
و آدمی مترسک زیباییست که جهان را می ترساند.

اس ام اس عاشقانه

دوستی کلام زیباییست که هرکس درکش کرد، ترکش نکرد.

اس ام اس عاشقانه

زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش
لایق بهترین هایی.

اس ام اس عاشقانه

اگر مایلید پیام عشق را بشنویم، بایستی خود نیز این پیام را ارسال کنیم.

اس ام اس عاشقانه

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند، آسمان را دریاب.

اس ام اس عاشقانه

زندگی یعنی:
ناخواسته به دنیا آمدن
مخفیانه گریستن
دیوانه وار عشق ورزیدن
و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد، مردن.

اس ام اس عاشقانه

<span style="font-size: large; font-family: arial


Posted : یک شنبه 12 مرداد 1393_ساعت: 22:52

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 149
بازدید دیروز دیروز : 708
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 15
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 71
آي پي امروز آي پي امروز : 50
آي پي ديروز آي پي ديروز : 236
بازدید هفته بازدید هفته : 1157
بازدید ماه بازدید ماه : 1494
بازدید سال بازدید سال : 6949
بازدید کلی بازدید کلی : 108611

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 13.58.82.79
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید