الکی مثلاً…

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

الکی مثلاً…

بازدید: 974
دسته بندی: طنز,,

جدیدترین جوک های بامزه شبکه های اجتماعی تخت عنوان الکی مثلاً …

سری جدید اس ام اس و لطیفه خنده دار و شوخی سرکاری فیسبوکی

جوک های جدید و خنده دار الکی مثلا

دلم کمی مـــرگ میـخواهـــد
.
.
.
الــکی مثــلن من افــسرده ام …

شمام بگید غلـط کردی بیا بغلم و اینا

 

Doostiha
ببخشید اینقدر مزاحمتون میشما…

قضیه این “الکی مصلن” چیه که ته همه پستا هست؟؟؟ واگیر داره؟؟
کاش بجای این تقلیدا یاد میگرفتیم به هم دیگه احترام میذاشتیم…
.
.
الکی مصلن من بچه مثبتم!!!

Doostiha
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ …..
.
.
.
ﺍﻟﮑﯽﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ

Doostiha
بچه ها من چند روز نیستم
.
.
.
الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

Doostiha
متأسفم
.
.
.
الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم…

Doostiha
هی ببین
اگه مهم بودی، زیرت خط میکشیدم، نه دورت
.
.
.
الکی مثلاً من شاخم!!

Doostiha
وای چه باد سردی میاد… یخ زدیم!!

وایسا این سقف لعنتی رو ببندم!!
.
.
.
الکی مثلاً من پورشه دارم!!

Doostiha
مـله؟
.
.
.
الکی مثلا من منشی ام!

Doostiha
من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی دارم نه
بخاطر اینکه احساس نداشتن رو درک میکنم
.
.
الکی مثلا من پولدارم

Doostiha
وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم
چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد
.
.
.
الکی‬ مثلا من زن زندگیم…

Doostiha
وای چقد هوای رم سرد شده
.
.
.
الکی مثلن من حمید معصومی نژادم.

Doostiha
اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه
.
.
.
الکی‬ مصلن من آیفون 6 دارم

Doostiha
همه پستا شده الکی مثلاً من اِلَم بِلَم
یعنی چی مسخره ها…؟
.
.
.
الکی مثلاً من عصبیم!!

Doostiha
رفتم نون بگیرم، دست خالی برگشتم خونه
بابام گفت: پس نون کو؟؟
گفتم الکی مثلا نونوایی بسته
یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای کوفت تو پوزم که آب دهنم معلق تو هوا دیدم
وقتی بهوش اومدم بابام با لبخند ملیحی گفت
.
.
.
الکی مثلا من بورسلی ام

Doostiha
موقع غذا خوردن وقتی میچرخم حالم بد میشه
.
.
.
.
الکی مثلا دارم تو رستوران گردون برج میلاد شام میخورم

Doostiha
واااااااااااااای هرچی راه میرم خسته نمیشم
.
.
.
الکی مثلا من تنتاک پامه

Doostiha
آقا چه خبره ؟؟ یواش تره ….
واسه همه نون چرب هست!!!!
.
.
.
.
الکی مثلا ما هم کباب میخوریم

Doostiha
وای خدایا عجب برفی میاد همه جا سفید شده
.
.
.
الکی مثلن الان تو زمستونیم

Doostiha
برات پست الکترونیک میفرستم
.
.
.
الکی مصلن من پارسی رو پاس میدارم . . .

Doostiha
دوستان راهی برای رفع استرس سراغ دارید؟
.
.
.
الکی مثلن منم خواستگار دارم . . .

Doostiha
چقد این (الکی مثلا) ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
.
.
.
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!! :|

Doostiha

کی از همه قشنگ تره؟

.

.

.

الکی مثلا من زشتم!



Posted : دو شنبه 20 بهمن 1393_ساعت: 1:29

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 98
بازدید دیروز دیروز : 708
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 10
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 71
آي پي امروز آي پي امروز : 33
آي پي ديروز آي پي ديروز : 236
بازدید هفته بازدید هفته : 1106
بازدید ماه بازدید ماه : 1443
بازدید سال بازدید سال : 6898
بازدید کلی بازدید کلی : 108560

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.116.15.31
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید