♥پیامک های عاشقانه♥

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

♥پیامک های عاشقانه♥

بازدید: 1563

جدیدترین پیامک ها و متون عاشقانه و رمانتیک 9 دی ماه 1392

اس ام اس های زیبا و جملات عشقولانه 9 دی 92

پیامک، اس ام اس و متون عاشقانه

در همین حسرت که یک شب را کنارت، مانده ام
در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام
سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز
از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

 

♥.♥.♥.♥.♥

کوه نیستی، اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

♥.♥.♥.♥.♥

پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها
دو چشمت سومین جنگ جهانی ست!

♥.♥.♥.♥.♥

برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی!؟

♥.♥.♥.♥.♥

ای سبزترین خاطره در باغ وجودم
دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم
گفتند که چه داری از این هستی دنیا؟
گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .

♥.♥.♥.♥.♥

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
سه نقطه میشوی در شعرهایم!‏

♥.♥.♥.♥.♥

یاد چشمهایت، هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان، با تمام سرمایش . . .

♥.♥.♥.♥.♥

”ماه همیشه پشت ابر نمیماند”
گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود . . .

♥.♥.♥.♥.♥

شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است
هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

♥.♥.♥.♥.♥

تاپ‌تاپِ قلبت
موسیقی بی‌کلامی‌ست، که روان‌شناسان
برایم تجویز کرده‌اند . . .
♥.♥.♥.♥.♥

همیشه رفتن بهترین نیست، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

♥.♥.♥.♥.♥

عشق تو به تار و پود جانم بسته است / بی روی تو درهای جهانم بسته است
از دست تو خواهم برآرم فریاد / در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .

♥.♥.♥.♥.♥

زمستان است
نیمکتی تنها در پارک نشسته است
من تنها بر نیمکت و تو تنها در من
می بینی؟
چه در همیم و تنها؟

♥.♥.♥.♥.♥

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه!

♥.♥.♥.♥.♥

شب ها بیشتر می خواهم‌َت
نه این که روز نخواهم نه …
اما حسادت ماه برایم جالب است . . .

♥.♥.♥.♥.♥

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم
قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود!

♥.♥.♥.♥.♥

آه است خیابان به خیابان به لبم / از این همه بی تفاوتی در عجبم
تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم!

♥.♥.♥.♥.♥

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم، اما دعایم همیشه همه جا با توست . . .

♥.♥.♥.♥.♥

باغبانی پیرم، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند، عده ای کور و کرند، اندکی هم پکرند
و میان رفقا، عده ای همچو شما تاج سرند . . .

♥.♥.♥.♥.♥

ارزش قلب به عشق، ارزش سخن به صداقت، ارزش چشم به پاک
ارزش دوست به وفاست، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

♥.♥.♥.♥.♥

پاییز سرد
درختان دلم را گرم کردند
“زرد”، “قرمز”، “نارنجی”
زمستان در راه است
تو میتوانی دلم را گرم کنی؟
درختان فقط پاییز را دوام آوردند

♥.♥.♥.♥.♥

تو فقط مرد من بمان، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

♥.♥.♥.♥.♥

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا
شاید
روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

♥.♥.♥.♥.♥

تمام خوبی ”عشق”
به اینست که وقتی تو نیستی
خواب از گلوی چشمانم پائین نرود
لبخند بر لبانم جاری نشود و
دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند!

♥.♥.♥.♥.♥

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن
هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم!

♥.♥.♥.♥.♥

به سرم اگر شلیک کنند
جای خون …
فکر تو میپاشد به دیوار!

♥.♥.♥.♥.♥

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ
ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ:
ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ
ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

♥.♥.♥.♥.♥

زیبا ترین پــازِل دنیاست
وقتی فاصله ی بین انگشتانم
با انگشتان ”تــــو” پر میشود . . .

♥.♥.♥.♥.♥

نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام
چه سنگین شده این شال گردن
دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .

♥.♥.♥.♥.♥

30 ثانیه زمان کمی نیست
100 بار میشود پلک زد
60 بار میشود گفت “دوستت دارم” . . .

♥.♥.♥.♥.♥

همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب”
همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم
تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی!

♥.♥.♥.♥.♥

معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .

♥.♥.♥.♥.♥

غصه دارند دست هایم
وقتی لمس آغوشَ‌ت را
هر شب فقط خواب می بینند…

♥.♥.♥.♥.♥

ســُــرخ می شوی، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم، وقتی می شنوم ”دوســــتش داری”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…
ســـرخی ِ تو از من، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .



Posted : دو شنبه 9 دی 1392_ساعت: 9:55

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 5
بازدید دیروز دیروز : 2
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 1
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 1075
بازدید ماه بازدید ماه : 1412
بازدید سال بازدید سال : 6867
بازدید کلی بازدید کلی : 108529

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.147.66.178
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید