جوک و اس ام اس

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

نویسنده

تبلیغات

جوک و اس ام اس

بازدید: 1629

زنه اومد تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانتی

یارو چاقو زده به هندونه میگه خوبه؟

گفته خوبه، از همین یه سالمشو بدین!

.

.

.

شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید

انگشت میزنید توش؟ یا فقط من اینجوریم!؟

.

.

.

یکی نوشته بود:

چقدر شیرینه وسط SMS شبانه خوابت ببره، صبح بلند شی ببینی نوشته:

قربون عشقم برم که خوابش برده!

منم یه شب وسط SMS بازی خوابم برد

صبح بلند شدم دیدم نوشته: مُــــــــردی؟

.

.

.

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ:

ﻧﻨﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻮ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮ ﻋﻤﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺘﻮ ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﻪ دست گل ﺷﺎﺩ ﮐﻦ : ))

.

.

.

دقت کردین؟

این تیکه های دستمال توالت حد وسط نداره؟

یدونش کمه دو تاش زیاد :|

.

.

.

تو خونه ی ما همیشه من “در” بودم و داداشم “دیوار”

چون همیشه به من زدن که اون بشنوه!

.

.

.

از بس این خانوما عمل زیبایی بینی و گونه و لب و… انجام دادن

هر چی مامان تو خیابون میبینیم مثل سیندرلا ست

تنها مشکل اینه که بچه ها عین سمندون میمونن!

.

.

.

ساده که باشی

ته دیگ ماکارانیت را می‌خورند می‌گویند چرب است تو نخور!

.

.

.

پسر عمم رفته سربازی افتاده راهنمایی رانندگی‌

روز دوم گفتن بازداشت شده، گفتیم چرا؟

گفتن به تشخیص خودش خیابون لاله زار رو دو طرفه کرده : ))

.

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺻــﻒِ عابر بانک ﺩﺧﺘﺮﻩ برگشت بم ﮔﻔﺖ:

ﺍﯾـــــــــــﺸﺷﺶ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﻦ ﺍﺯ ﺩﻩ ﺍﻭﻣـﺪﻥ

منم ﮔﻔتم:

ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﻭﻣﺪ ﺷﻬـــﺮ، ﮔﻠﻪ ﺑﯽ ﭼﻮﭘﻮﻥ ﺷﺪ

ﻣﺎ ﻫﻢ ﻓﺮﻭﺧـﺘﯿﻢ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ!

.

.

.

زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟

پـَـــ نــه پـَـــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین!

.

.

.

ﯾﺎﺭﻭ ﭘﺪﺭﺵ ﺗﻮ ﺑﺴﺘﺮ ﻣﺮﮒ ﺑﻮﺩﻩ ﻣﯽ ﮔﻪ ﺑﯿﺎ ﺑﺸﯿﻦ ﮐﻨﺎﺭﻡ

ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﭼﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﻩ ﺩﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ ﭘﺴﺮﻩ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺫﮐﺎﻭﺗﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻩ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﭘﺪﺭﺵ ﭼﻮﺏ ﺭﻭﻣﯽ ﺷﮑﻨﻪ! ﭘﺪﺭﻩ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻭ ﺩﺭﺟﺎ ﻣﯽﻣﯿﺮﻩ

ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﻣﯽ ﮔﻪ: ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﺯ ﻧﯽ

ﺍﺯ ﻫﻔﺖ ﻧﺴﻞ ﻗﺒﻞ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﭘﺪﺭﺕ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ!

.

.

.

هروقت دنبال باباتون گشتین پیداش نکردین موبایلشم جواب نمیداد

برین خیابون یه سیگار روشن کنین اونوقت خودش صاف میاد جلوتون می ایسته!

.

.

.

تلفظ صحیح چهارمین روز هفته کدام است؟

چارشنبه؟

چاهارشنبه؟

چهارشنبه؟

هیچکدوم نیست عزیزم، سه شنبه صحیح است

حتما دانشجو هم هستی!

.

.

.

ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ:

ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ!

.

.

.

استاد: در حرکت پرتابی با چه زاویه ای بیشترین برد را خواهیم داشت؟

دانشجو: 45 درجه

استاد: آفرین، چرا؟

دانشجو: چراشو نمیدونم استاد! توی انگری بردز اینطوریه!

.

.

.

دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزن

گفت لال بابا، میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم

.

.

.

دوستم گلوش چرک کرده بود پرسید چیکار کنم؟

خواستم بگم آب نمک قر قره کن حواسم نبود گفتم آب قند قرقره کن

بنده خدا یه هفتس کلا نمیتونه صحبت کنه

دکتر گفته مجرای تنفسیت شکرک بسته

.

.

.

به بعضی ها باید گفت:

یکی از شرایط ناز کردن، ناز بودنه!

.

.

.

طرف توی سینما با گوشیش نور مینداخت روی ساعتش

تا ساعتو ببینه!

.

.

.

اون کسی که کلمه خاله و عمه رو تو زبان انگلیسی یکسان قرار داده

قطعا خودش یه عمه باهوش بوده!

.

.

.

تنها سودی که رشته تحصیلیم تا الان داشته این بوده که

هروقت میرم تو آشپزخونه بابام میگه: مهندس دو تا چایی بیار بخوریم!

.

.

.

انقدری که بابام آهنگِ بی کلام گوش میده توی خونه؛

همش حس میکنم توی آسانسورم…!

.

.

.

یکی از بزرگترین افتخاراتم توی دوران دبیرستان این بود که

هر دبیری به محض ورودش به کلاس به من اشاره میکرد و

می گفت: تو

من: من آقا؟

بله تو گمشو برو بیرون!

.

.

.

طرف از پشت هیکل دختره رو میبینه، میفته دنبالش میگه:

ماشین دارم، خونه دارم، ویلا دارم …

یهو دختره برمیگرده، یارو میبینه صورتش خیلی زشته!

میگه: همه رو فروختم!

.

.

.

دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده؟

گفت 1800 تومن

یهو یادم اومد که عهههههه!!! من که عاشق آب معدنی ام

.

.

.

ﺭﻓﺘﻢ ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﻨﻢ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﯼ 14 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ:

Autodesk Maya ﮐﻪ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺩﺍﺭﻩ، ﻭﺭﮊﻥ ﺟﺪﯾﺪﺵ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ؟

ﻣﺤﯿﻂ Google Android Studio ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﺧﯿﻠﯽ ﺑﭽﮕﺎﻧﻪ ﺱ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ، ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ؟

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮﯼ ﮔﻮﮔﻞ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﻦ!

ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﻦ ﺗﺎ ﺳﻦ 14 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﯼ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯾﮑﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ

ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﻫﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻧﮓ ﻗﺮﻣﺰ ﻭ ﺁﺑﯽ ﻭ ﺳﺒﺰ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﭼﻨﺪ ﺭﻧﮕﻪ ﻫﺎﺭﻭ

ﻫﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺪﻡ ﭘﺎﻳﻴﻦ!

.

.

.

به حیف نون گفتن بیا فلان شرکت، 15 روز کار، 15 روز استراحت

ماهی 400 هزار تومان

یه کمی فکر کرد و گفت: نمی شه اون 15 روز رو هم نیام، ماهی 200!؟

.

.

.

پیرزن اصفهانی:

حَجی! می دونی دعواهای بی خودی ما این چند سال سَری چی چی بودس؟

حجی: هان؟ چی چی بودس؟

پیرزن: من حساس… آ شومام بی شعور!

.

.

.

داشتیم آبگوشت میخوردیم، من داشتم استخوناشو میخوردم

بابام یه نگاهی بهم کرد گف: میدونی کی استخونارو میخوره؟

من با خوشحالی گفتم: من

گفت: نه! سگ استخون میخوره
من :| Doostiha.IR

انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست :|

.

.

.

پسرای عزیزی که میرین باشگاه تو رو خدا رو همه قسمت های بدنتون متناسب کار کنین

بعضیا بالا تنشون اندازه گودزیلاس پاها عین ملخ!

خو لامصب چی فکر میکنی پیش خودت؟

.

.

.

ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﻭ ﺳﻮﻧﺎ ﻭ ﺟﮑﻮﺯﯼ ﺩﺍﺭﻥ

ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ

ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﺗﻮ ﮐﻤﺪ ﺭﻭﺵ ﻟﺒﺎﺱ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ!

.

.

.

بابابزرگم میگفت:

تربیته بچه ها از زمانی خراب شد که مستراحارو

از گوشه حیاط اوردن بغل پذیرایی.

بچه ای که صدای (بوق) باباشو بشنوه

دیگه ازش حساب نمیبره! : ))

.

.

.

ﻃَﺮﻑ، ﻣﮕﺲ ﺑﺎ ﻭﺳﺎﻃﺖ ﺭﻭﺵ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺍﺳﻤﺶ ﺭﻭ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ:

ﺩُﺯﺩ ﺩِﻟﻬﺎ!

.

.

.

یکی از کاربردهای کارت ملی اینه که هر از چند گاهی

یک نگاه بهش بیاندازی و به قیافه الانت امیدوار بشی!

.

.

.

عاقا با دوستم رفتم سوپر مارکت دوستم به فروشنده گفت

عاقا ببخشید شامپو با طعم سیر دارید؟

منو میگی سینه خیز از سوپری اومدم بیرون :|

.

.

.

امروز برای اولین بار دیدم تو ماشین عروس دوتا دختر نشسته بودن

بعد از کلی دقت فهمیدم اونی که کلیپس نداره مرد ست!

.

.

.

به نظر من درستش این بود که دماغ بالاى چشم باشه!

تا آدم بتونه چشمش رو زیر پتو نگه داره ، دماغشو بیرونِ پتو!

.

.

.

مورد داشتیم:

دختره تو بازی GTA ماشین زیر پاش خاموش شده!

.

.

.

هم عاشقتم، هم ازت متنفرم

میانگین که بگیری میبینی برام مهم نیستی!

.

.

.

میخوای یه دخترو بزاری سر کار؟

نگاه کن تو چشاش بگو “عزیزم” بعد بگو “هیچی”‌

تا آخر عمرش گیره اون چیزیه که‌ میخواستی بگی!

.

.

.

رفتم عطاری یارو میپرسه دارو گیاهی میخواستید؟

میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم جراحی باز قلب انجام بدم!

.

.

.

ماشینو بردم کارواش
یارو اومده میگه بشورم؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم شنا بلد نیست اوردم از دور ببینه ترسش بریزه

.

.

.

جلو عابر بانک صف وایسادیم یارو اومده میپرسه صفه؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ ما نخودیم اینجا کاشتنمون تا سبز بشیم!

.

.

.

به رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟
میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟
پـَـ نـَـ پـَـ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم!

.

.

.

میگم به جای سمنو حنا خوردم
میگه حالت بده؟
پـَـ نـَـ پـَـ تو روده ام حنا بندونه تو معده ام بله برون!

.

.

.

استادم بهم میگه چشمات ضعیفه که عینک زدی؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ گذاشتمشون پشت ویترین تا یکی بیاد بخردشون

.

.

.

از مادربزرگم میپرسم شما بزرگترین یا خاله بزرگ
میگه از نظر سن میگی؟
پ ن پ از نظر قد و وزن و میزان کلسترول خون میگم

.

.

.

به دوستم میگم من از لبنیات بدم میاد میگه یعنی ماستم نمی خوری؟
پَـ نه پَـ از اونجایی که ماست جزو سبزیجاته می خورم

.

.

.

دیروز داشتم آب می خوردم که یهو پرید تو گلوم بابام اومده می گه بزنم پشتت؟
حرف که نمیتونستم بزنم ولی تو دلم
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ جارو برقی بیار بکن تو حلقم شاید اومد بیرون

.

.

.

به مامانم میگم: پول می خوام!

میگه اونایی که دو روز پیش بهت دادم چی شد؟ نکنه همشو خرج کردی!

تا اومدم بگم پ… زد تو دهنم نذاشت حرف بزنم!

من فقط می خواستم بگم پس انداز کردم!

.

.

.

از یه عربه پرسیدن شما بخاطر نفت کشورتون انقدر پولدارید؟

نتوتست بگه په نه په مرد!

.

.

.

به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده! گفت: می خوای بری بیرون؟

گفتم: بله پدر عزیزم

(ستاد مبارزه با په نه په)

.

.

.

رفته بستنی فروشی. مرده ازم پرسید:

بستنی می خوای؟ تا اومدم بگم: په… گفت:

ساکت شو چون ما هم بستنی داریم هم فالوده!

Doostiha.IR

.

.

.

سرکلاس آیین نامه رانندگی پلیسه یه تابلو رو ازم پرسید میگم: عبور دوچرخه ممنوع.

میگه: این دوچرخست؟ په نه په! تانکه! میگه په نه په و مرض!

هنوز فرق دوچرخه با موتور گازی رو نمی دونی؟

.
.
.
امروز به من ثابت شد که 2012 دنیا تموم نمیشه

اخه یه چیپس خریدم انقضاشو نوشته بود 2015

.
.
.

خدایا به هر کس که دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرم تر است
و به هر کس که بیشتر دوست میداری بفهمان که ادکلن کار حمام را نمیکند

.
.
.

نصیحت یه شوهر به زنش:

هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…

بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره

.
.
.

داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم

یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی 24 رنگ قاب فلزی رو از توو کارتون درآورد

نگاش کرد و زد زیر خنده!!!

گفت: میدونی این چیه؟

اینو خریده بودم هروقت معدلت 20 شد بدم بهت

حیف واقعا!!!

خاک تو سرت !!!

.
.
.

اعصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!

.
.
.

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه



Posted : دو شنبه 9 دی 1392_ساعت: 10:32

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تبلیغات

http://doctorwp.com/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-8.gif

خبرنامه

برای دریافت بهترین مطالب اینترنت درخبرنامه وبلاگ ورامین98 عضو شوید





تماس بامن

تماس با ما

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 249
کل نظرات کل نظرات : 71
آمار بازدیدآمار بازدید
افراد آنلاین آنلاین : 1
بازدید امروز امروز : 30
بازدید دیروز دیروز : 2
ورودی امروز گوگل گوگل امروز : 3
ورودی گوگل دیروز گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 10
آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 1100
بازدید ماه بازدید ماه : 1437
بازدید سال بازدید سال : 6892
بازدید کلی بازدید کلی : 108554

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.219.236.62
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

http://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif تبادل لینک هوشمندhttp://8pic.ir/images/h5rw8az68xohncdse153.gif

برای تبادل لینک

ابتدامارا با عنوان

◄♫ تـفـریـحـی ♫►

وآدرس

www.varamin0098.Loxblog.com

لینک نماییدوازطریق

اینجابه من اطلاع بدهید